Bouwcampus

meet.learn.greet.

boek de bouwcampus

OP ZOEK NAAR EEN UNIEKE LOCATIE VOOR EEN EVENT, VERGADERING OF TEAMBUILING? WELKOM OP DE BOUWCAMPUS!

De Bouwcampus beschikt over een multifunctionele infrastructuur en heeft alles wat u nodig heeft. Wij bieden u een campus aan met modern comfort, toegesneden op de specifieke verwachtingen van de huidige bezoekers. Onze veelzijdigheid aan zalen biedt voor ieder wat wils, gaande van vergaderzalen met een capaciteit van 12 personen tot een conferentiezaal die plaats biedt voor maar liefst 300 personen. Bovendien beschikt de Bouwcampus over in house catering, zodat elk event perfect gecombineerd kan worden met een aanbod op maat.

Eigen catering voor een full service beleving

Wij staan volledig zelf in voor de catering. Er zijn diverse keuzemogelijkheden: van een stevige start van de dag, een gezonde lunchbreak of een receptie met hapjes. Creatief en vol energie gaan we aan de slag. We zitten ook graag samen voor een aanbod op maat.

Professionele opnamestudio & webinars

Op de Bouwcampus is een studio voorzien waar er professionele videoboodschappen en webinars kunnen worden opgenomen. Niet alleen kan je gebruik maken van deze studio, wij bieden ook professionele ondersteuning, zowel op vlak van organisatie, techniek als van begeleiding bij het voorbereiden en uitvoeren van een videoboodschap of van een webinar.

Bouwcampus boeken?

Lore Bollen | lore.bollen@confederatiebouw.be | 011/30.10.37

Hoe het begon

Volg hier onze samenwerkingen met o.a. studenten, kenniscentra,… en andere demoactiviteiten (bouwcampus uit de startblokken, praktijkoefening voor studenten, Openwervendag).