Oproep word ook lid van de LIMBIM vzw

De digitalisering heeft binnen de bouwsector een ware transformatie op gang gebracht. Dat deze digitale shift nieuwe profielen met zich meebrengt, is een feit, maar tegelijkertijd een opportuniteit. Bouwbedrijven willen concreet aan de slag met BIM (Building information Modelling), maar vinden de juiste profielen niet. LIMBIM is gestart met een project om de juiste personen via een intensieve opleiding klaar te stomen  tot BIMmer. Hun meerwaarde, en die van BIM, Willen we graag inschakelen in uw bedrijf.

Zet samen met ons de stap naar dit revolutionair, virtueel model waarbij gegevens tussen de verschillende partijen van een bouwproces eenvoudig worden uitgewisseld. Met als resultaat en betere samenwerking, meer efficiƫntie, minder faalkosten en hogere kwaliteit.

Wat is BIM?

Binnen een bouwproces werken een groot aantal partijen samen tot uiteindelijke resultaat te komen. De rollen en de verantwoordelijkheden van al die betrokkenen verschuiven regelmatig. Ook de omgeving is continue in beweging. BIM is de oplossing die maakt dat alle relevante informatie gedurende  het bouwproces wordt opgeslagen, gebruikt en beheerd in een digitaal gebouwmodel. Di zorgt ervoor dat iedereen met dezelfde informatie kan werken. En dus zonder probleem van elkaar kan zien wat er gebeurt. Alle informatie is dan ook continue beschikbaar en altijd actueel.

Wilt u ook mee BIMmen? Word ook lid van de LIMBIM vzw.

Download het partnerdossier en ontdek de voordelen.

Wilt u ook graag deelnemen of wenst u bijkomende informatie?

Contacteer ons dan  via: vince.feytongs@confederatiebouw.be