BA5

Van de BA5 werknemer wordt volgens het AREI verwacht dat hij de elektrische gevaren zelf kan inschatten en de maatregelen bepalen om de daaruit voortvloeiende specifieke risico's te elimineren of tot een minimum te beperken. Deze opleiding is geschikt voor werknemers die aan diverse elektrische installaties werken.

Doelstelling - situering van de regelgeving

• codex over het welzijn op het werk
  • machinerichtlijn en arbeidsmiddelenrichtlijn
  • laagspanningsrichtlijn
  • persoonlijke beschermingsmiddelen
  • AREI t.o.v. de IEC 60364

Specifieke installaties

• geleidende afgesloten ruimten
  • elektrische buiteninstallaties en werfinstallaties
  • brandbeiligheid
  • elektriciteit en brand
  • ex-installaties
  • overstroombeveiligingen

Duur: 2 dagen

Uren: 9u00 tot 17u00

Locatie: Confederatie Bouw Limburg, Wetenschapspark 33, 3590 Diepenbeek

Leden betalen 320 euro, niet-leden 416 euro. Prijzen zijn exclusief btw. We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.

Wenst u meerdere personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.