Leidinggeven op de werf

DOELGROEP

Leidinggevenden op de werf, projectleiders, ploegbazen,....

Communicatie binnen de werkomgeving

• op teamniveau
  • relaties tussen verschillende departementen
  • rapporteren
  • onderhandelen

Leiderschapsstijlen

• inzicht in eigen leiderschapsstijl
  • effectiviteit van de leiderschapsstijl in veranderende situaties
  • afstemming tussen leiderschapsstijl en maturiteitsniveau van werknemers
  • leerpunten
  • leiding geven door objectieven
  • geven van richtlijnen, opdrachten en raadgevingen

Teamwerking: definiƫring en samenstelling van een team

Evaluatietechnieken

Motiveren van medewerkers en bevorderen van werkrelaties

duurtijd: 3 dagen

uren: 8u30 tot 16u30

locatie: Confederatie Bouw Limburg

Leden betalen 515 euro, niet-leden 670 euro. Prijzen zijn exclusief btw.

We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille. Dankzij CEVORA is deze opleiding GRATIS voor bedienden PC 200. Bedrijfsleiders (met zelfstandig statuut) kunnen ook gratis deelnemen (zie voorwaarden).

Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.

cevora

Veel opleidingen kunnen kosteloos worden gevolgd door bedienden PC 200. Na inschrijving doen wij het nodige zodat de opleiding gratis kan doorgaan via Cevora, hiervoor dient u zelf niets te ondernemen.

TIP

Ook de zaakvoerder kan gratis deelnemen aan een Cevora-erkende opleiding, op voorwaarde dat het bedrijf een opleidingsplan heeft geregistreerd bij het ANPCB en er minstens 1 bediende wordt ingeschreven voor de opleiding.

• De Cevora-tussenkomst is niet van toepassing voor interim bedienden
  • De eventuele examenkost (vb. in geval van VCA) blijft ten laste van het bedrijf
  • Niet alle opleidingen kunnen via Cevora gratis aangeboden worden voor bedienden PC 200
  • Neem voor meer inlichtingen contact op met de dienst opleidingen.