Opleidingen

Bouwtrainingsdag 2019

Maandag 7 januari is het zover! Dan organiseert Confederatie Bouw Limburg haar 5de (!) Bouwtrainingsdag. En, hou je vast, het is te doen in de Bouwcampus. Jawel! Wj maken ons klaar voor de leukste opleidingsdag van het jaar. Inschrijven kan vanaf dinsdag 6 november 2018.

Confederatie Bouw Limburg: uw opleidingspartner in de bouw!

Confederatie Bouw staat garant voor kwalitatieve opleidingen. Als opleidingsaanbieder is Confederatie Bouw Limburg in het bezit van een Q*For certificaat. Dit Q*For certificaat staat garant voor kwaliteit en professionalisme. Wij bieden u opleidingen in open aanbod en opleidingen op maat van uw bedrijf:

Opleidingen in open aanbod

Voor deze opleidingen kunt u vrij inschrijven. Het volledig programma vindt u terug: in de opleidingsbrochure, via de website en via onze opleidingsmails.

Opleidingsbrochure

Opleidingen op maat van uw bedrijf

Hoewel onze trainers tijdens de trainingen flexibel kunnen omspringen, liggen het programma en de methodieken natuurlijk op voorhand vast. Ook heb je geen inbreng in de data, locaties, opleidingsuren, ... en de groep waarin de deelnemer(s) terecht kom(t)(en).

Bij in company trainingen kan je mee beslissen over het programma, de leermethodieken, de concrete data en uren, de locatie, ...Voor in company trainingen zijn er twee mogelijkheden:

• ofwel kies je ervoor om een open opleiding in company te organiseren, in mindere of meerdere mate aangepast aan jouw opleidingsvraag;
  • ofwel heb je een specifieke opleidingsbehoefte waarvoor een leeroplossing op maat aangewezen is.

Dankzij samenwerkingsverbanden met Cevora, Constructiv (Fonds voor vakopleiding in de bouwnijverheid), Volta en Syntra Vlaanderen kunnen wij u opleidingen aan zeer interessante prijzen bieden.