BouwRadar

BouwRadar is een nieuwe dienstverlening van de Confederatie Bouw, ondersteund door Deloitte Fiduciaire, WTCB, FIBS en Agentschap Innoveren & Ondernemen om je naar een optimale werking van jouw bedrijf te begeleiden.

B R I C S

Interesse om meer gestructureerd te werken of om beter om productiever met jouw personeel om te gaan? Wil je een bredere visie krijgen op het type klant dat op jou beroep doet of wil je adequate antwoorden kunnen bieden op de economische en financiƫle veranderingen binnen uw bedrijf?

Talent in de wegenbouw

Limburgse wegenbouwbedrijven gaan gebukt onder een tekort aan wegenbouwmedewerkers. Het openstaand aantal vacatures is in Limburg zelden zo hoog geweest en de war for talent zelden zo uitgesproken. Bovendien zijn vele wegenbouwmedewerkers boven de 50 waardoor vandaag moet ingezet worden op talent voor morgen.

IBO

Kansen creƫren om jongeren via werkervaring en opleiding op de werkvloer klaar te maken om aan de slag te kunnen.

Transformatie Bouw Limburg

De snelle evolutie in de technieken, de internationale concurrentie en de veranderende woonnoden vergen een innovatieve transformatie van de bouwbedrijven. Met het unieke traject Transformatie Bouw Limburg geeft Confederatie Bouw Limburg de nodige impulsen voor de bedrijven om concreet aan de slag te gaan met deze uitdagingen.

LIMBIM

De bouw heeft je nodig. Jij hebt de primeur!