Excel vervolmaking

DOELGROEP

Alle bedienden uit de bouwsector en studiebureaus met een basiskennis Excel.

Via het elektronisch rekenblad MS-Excel kan je op een vlugge manier berekeningen uitvoeren, grafieken maken en databanken ontwerpen. Dit programma wordt dan ook vaak in de bouwsector gebruikt om kostprijs- en loonberekeningen en financiële analyses te maken.

• Heropfrissing basisfunctionaliteiten MS Excel
  • Bestandsbewerkingen
  • Reeksen
  • Bewerkingen met getallen zonder gebruik van formules
  • Formules
  • Opmaak
  • Zoeken naar een werkblad
  • Grafieken en sjablonen
  • MS Excel databanken
  • Tekeningen maken
  • Weergave-instellingen
  • Formulieren gebruiken om de invoer van data beter te manipuleren en te vergemakkelijken
  • Macro's: programmeren binnen MS Excel m.b.h.v. Visual Basic for Applications

duur: 2 dagen

uren: van 08u30 tot 16u30

locatie: Confederatie Bouw Limburg, Wetenschapspark 33, 3590 Diepenbeek

Leden betalen 220 euro, niet-leden 286 euro. Prijzen zijn exclusief btw.

We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille. Dankzij CEVORA is deze opleiding GRATIS voor bedienden PC 200. Bedrijfsleiders (met zelfstandig statuut) kunnen ook gratis deelnemen (zie voorwaarden).

Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.

cevora

Veel opleidingen kunnen kosteloos worden gevolgd door bedienden PC 200. Na inschrijving doen wij het nodige zodat de opleiding gratis kan doorgaan via Cevora, hiervoor dient u zelf niets te ondernemen.

TIP

Ook de zaakvoerder kan gratis deelnemen aan een Cevora-erkende opleiding, op voorwaarde dat het bedrijf een opleidingsplan heeft geregistreerd bij het ANPCB en er minstens 1 bediende wordt ingeschreven voor de opleiding.

• De Cevora-tussenkomst is niet van toepassing voor interim bedienden
  • De eventuele examenkost (vb. in geval van VCA) blijft ten laste van het bedrijf
  • Niet alle opleidingen kunnen via Cevora gratis aangeboden worden voor bedienden PC 200
  • Neem voor meer inlichtingen contact op met de dienst opleidingen.