INFOSESSIE: IT4 non-IT managers

We merken samen met jullie dat de wondere wereld van IT en het uitzetten van een IT-strategie voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen niet voor iedereen een even vertrouwd terrein is. De nood om IT ook vanuit andere standpunten te bekijken dan enkel kost wordt met de dag groter omdat onze sector razendsnel aan het digitaliseren is.

Daarom zetten we graag de infosessie “IT for non-IT managers: first steps towards digital evolution” op de agenda. Deze sessie heeft als doel om je een eerste inzicht te geven in wat nodig is om een geslaagde digitale transformatie in te zetten.

Tijdens deze introductiesessie trachten we antwoord te geven op volgende vragen:

• Hoe zet je met jouw bedrijf de eerste stappen richting een digitale transformatie?
  • Hoe zorg je ervoor dat je IT-afdeling de digitale motor wordt die jouw organisatie op volle kracht laat draaien?
  • Wat zijn mogelijke frustraties, uitdagingen en oplossingen bij het bepalen van je IT-strategie?
  • Met welke processen dien je rekening te houden?

Deze sessie wordt begeleid door Kris Mampaey van Stay-Tuned. Als voormalig CIO van Willemen Groep en als klankbord voor kleine en grote Kmo’s op vlak van digitale uitdagingen heeft Kris uitgebreide ervaringen opgedaan en heeft hij verfrissende inzichten in hoe je een IT-afdeling en de andere afdelingen zo optimaal mogelijk kan betrekken om de bedrijfsdoelstellingen te helpen realiseren. De inhoud van de sessie is aangevuld met ervaringen van zijn collega’s bij andere aannemers, maar ook studiebureaus en architecten. De aanpak wordt gekenmerkt door eenvoud, efficiëntie en is steeds to the point.

Leden betalen 145 euro en niet-leden 175 euro, prijzen exclusief btw.

Datum: 14 oktober 2019
Uren: 09.00 - 13.00