Opleidingen | webinars

Confederatie Bouw Limburg: uw opleidingspartner in de bouw!

Confederatie Bouw staat garant voor kwalitatieve opleidingen. Als opleidingsaanbieder is Confederatie Bouw Limburg in het bezit van een Q*For certificaat. Dit Q*For certificaat staat garant voor kwaliteit en professionalisme. Wij bieden u opleidingen in open aanbod en opleidingen op maat van uw bedrijf:

Opleidingen | webinars in open aanbod

Voor deze opleidingen | webinars kunt u vrij inschrijven. Het volledig programma vindt u terug: in de opleidingsbrochure, via de website en via onze opleidingsmails.

Download hier de opleidingsbrochure 2020-2021

Wenst u meerdere personen in te schrijven?
Download het meervoudig inschrijvingsformulier en mail het door naar lore.bollen@confederatiebouw.be

Download hier het meervoudig inschrijvingsformulier

Gelieve alle verplichte info in te vullen en er geen PDF, CSV, … bestand van te maken.
Van zodra je ons dit in EXCEL terug mailt, kunnen wij de gegevens in onze CRM inladen.

Opleidingen | webinars op maat van uw bedrijf

Hoewel onze trainers tijdens de trainingen flexibel kunnen omspringen, liggen het programma en de methodieken natuurlijk op voorhand vast. Ook heb je geen inbreng in de data, locaties, opleidingsuren, ... en de groep waarin de deelnemer(s) terecht kom(t)(en).

Bij in company trainingen kan je mee beslissen over het programma, de leermethodieken, de concrete data en uren, de locatie, ...Voor in company trainingen zijn er twee mogelijkheden:

• ofwel kies je ervoor om een open opleiding in company te organiseren, in mindere of meerdere mate aangepast aan jouw opleidingsvraag;
  • ofwel heb je een specifieke opleidingsbehoefte waarvoor een leeroplossing op maat aangewezen is.

Dankzij samenwerkingsverbanden met Cevora, Constructiv (Fonds voor vakopleiding in de bouwnijverheid), Volta en Syntra Vlaanderen kunnen wij u opleidingen | webinars aan zeer interessante prijzen aanbieden.

Hebt u nog vragen? Wilt u meer info? Contacteer de dienst opleidingen:

Lore Bollen & Evelien Baré
T 011 30 10 37