Wat doen we?

De 41Bouw is een kennis- en expertisenetwerk voor ondernemers en kaderleden die actief deel uitmaken van Confederatie Bouw en nog dagdagelijks de voeling hebben met de werkvloer. Het is enerzijds een verlengde van Jong CBL, anderzijds is het ook een gemeenschappelijk gebeuren. Tenslotte hebben zowel de Jong CBL als 41Bouw hetzelfde doel. Hiervan een deel uitmaken heeft niet alleen een bedrijfsgebonden voordeel maar heeft ook een persoonlijke meerwaarde. 41Bouw is een gezellige groep gemotiveerde aannemers uit verschillende sectoren van de bouw, die in een aangename sfeer ervaringen uitwisselen en elkaar op een andere manier leren kennen.

41Bouw vraagt de leden regelmatig een bouwgerelateerde kennis mee te brengen, zodat deze de organisatie beter kan leren kennen. Op die manier worden ook externen meer betrokken, dit draagt bij aan een actieve werking. Zoveel mogelijk aannemers en kaderleden betrekken bij de CBL en haar activiteiten zodat ze elkaar beter leren kennen en de dagelijkse problemen bespreekbaar maken, blijft prioritair.